نوشته شده توسط : تعمیرکار

اگر شما نیز در خانه‌تان یک پکیج گلدیران دارید خواندن این مطلب می‌تواند به شما کمک بزرگی در راستای تعمیر پکیج گلدیران کند. گلدیران به عنوان یک برند ایرانی معتبر در زمینه تولید پکیج و آبگرم کن، سال هاست که پکیج‌های با کیفیتی تولید می‌کند. پکیج های گلدیران از طراحی انگلیسی بهره برده‌اند و عموماً بسیار با دوام هستند. اما با این حال، مانند هر محصول دیگری طی گذشت زمان ممکن است مشکلاتی در این پکیج‌ها رخ دهد و برخی از این مشکلات نیاز به کمک حرفه‌ای برای تعمیر خواهند داشت.

در صورت خرابی پکیج خود بهتر است هرچه زودتر برای تعمیر پکیج خود اقدام کنید تا هزینه تعمیر و خسارات وارد بر آن کمتر شود. تنها کافی است با تعمیرکاران متخصص و مجرب پارس پشتیبان تماس بگیرید.

تکنسین‌های پارس پشتیبان در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به تعمیر پکیج گلدیران در تهران می‌پردازند. تا انتهای این مطلب با پارس پشتیبان همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره تعمیر پکیج گلدیران بدانید با شما در میان بگذاریم.

تعمیر پکیج گلدیران تهران

اگر به دنبال تعمیر پکیج گلدیران تهران با تضمین سلامت و هزینه مقرون به صرفه هستید، می‌توانید به تیم حرفه‌ای پارس پشتیبان اعتماد کنید. برای تعمیر پکیج گلدیران خود می‌توانید از تعمیرکاران مجرب پارس پشتیبان کمک بگیرید. با سپردن تعمیرات پکیج گلدیران به متخصصین پارس پشتیبان می‌توانید از نتیجه مساعد کار تعمیر پکیج خود مطمئن باشید. پارس پشتیبان به صورت 24 ساعته در تهران آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای شما بوده و بهترین خدمات را برای جلب رضایت شما عزیزان ارائه می‌دهند.

مشکلات رایج در پکیج گلدیران

آگاهی از مشکلات رایج در پکیج گلدیران که برای سایر افراد پیش می‌آید کمک می‌کند که آماده تعمیر آن باشید و یا در مراحل اولیه مشکل، به فکر چاره باشید. در این بخش با ما همراه باشید تا با تمامی مشکلات رایج در پکیج‌های گلدیران که نیاز به تعمیر دارند آشنا شوید.

1. آب از پکیج گلدیران نشت می‌کند

نشت آب شاید رایج‌ترین نوع مشکل پکیج گلدیران باشد که با آن مواجه خواهید شد. هر پکیجی درنهایت شروع به نشت می‌کند، زیرا طبیعتاً آب درنهایت مخزن پکیج را خورده و ترک‌ها یا شکستگی‌های میکروسکوپی در آن ایجاد می‌کند. با این حال، اگر به نظر می‌رسد نشت از بالای پکیج شماست، این مسئله می‌تواند نشانه شل بودن اتصالات لوله آب شما باشد.

بررسی کنید که لوله‌های ورودی آب سرد و لوله‌های خروجی آبگرم هر دو محکم به هم وصل شده باشند و به نوعی لق یا شل نشده باشند. اگر به نظر می‌رسد که نشتی از پایین است، ممکن است مشکل تراکم داشته باشید که می‌توان با روشن کردن ترموستات آن را حل کرد. همچنین ممکن است آب از لوله سرریز یا شیر فشارشکن شما خارج شود. این مسائل می‌تواند نشانه‌ای از خوردگی مخزن نیز باشد، به این معنی که باید هرچه زودتر پکیج خود را تعویض کنید. بهتر است برای عیب‌یابی پکیج گلدیران خود از یک متخصص کمک بگیرید.

2. پکیج گلدیران آب را گرم نمی‌کند

آیا مخزن پکیج گلدیران شما پر از آب است اما به نظر می‌رسد آب‌ داغ نمی‌شود؟ ممکن است دلیل این مشکل منبع حرارت شما باشد. این بدان معناست که عناصر گرمایشی پکیج شما ممکن است خراب شده باشند یا اتصال الکتریکی آن ها تحت تأثیر قرار گرفته باشد. اگر چنین است، یک‌بار آن را خاموش و دوباره روشن کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت برای تعمیر پکیج گلدیران خود و رفع این مشکل با یک تکنسین حرفه‌ای تماس بگیرید.

3. آب داغ با بوی عجیب

اگر وقتی شیر آب گرم خود را باز می‌کنید متوجه بوی عجیبی می‌شوید، این احتمال وجود دارد که مخزن پکیج گلدیران شما دچار تجمع باکتری شده باشد. ابتدا دما را تا حدود 140 درجه فارنهایت افزایش دهید تا هرگونه باکتری در مخزن به دلیل گرما از بین برود. با این حال، مطمئن شوید که در حین اجرای این سرویس از آب گرم خود استفاده نکنید، زیرا آب داغ می‌تواند باعث سوختگی جدی شود.

دما را بالا ببرید، حدود یک ساعت یا بیشتر صبر کنید، سپس آن را پایین بیاورید و چند ساعت صبر کنید تا دما دوباره پایین بیاید. اگر بعد از این کار مشکل ادامه داشت، ممکن است لازم باشد مخزن خود را با محلول سفیدکننده کلر تمیز کنید. اما چنان‌که مشکل همچنان سر جای خود باقی بود برای عیب یابی پکیج گلدیران و رفع مشکل با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید.

4. مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا آب گرم شود

اگر به نظر می‌رسد که پکیج گلدیران شما بیش از حد طول می‌کشد تا دوباره گرم شود، ممکن است ترموستات شما خیلی پایین تنظیم شده باشد، به این معنی که مشعل پکیج شما انرژی کافی برای گرم کردن سریع آب شما را تولید نمی‌کند. با این حال، در بسیاری از موارد که پکیج مدت زمان زیادی برای گرم شدن مجدد نیاز دارد، صرفاً مشکلی است که به عدم کفایت ظرفیت پکیج برای سرویس خانه برمی‌گردد. برای عیب‌یابی پکیج گلدیران و تعمیر آن در این زمینه از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

5. فشار کم آب گرم

برای خانه‌های قدیمی، بزرگ‌ترین محدودکننده فشار آب، لوله‌کشی کوچک‌تر و ½ اینچی است که استاندارد ساختمان برای آن دهه‌ها بود. خانه‌های مدرن از لوله‌کشی بزرگ‌تر ¾ اینچی استفاده می‌کنند که قادر به انتقال آب بیشتر است، اما تنها راه حل این مشکل در خانه‌های قدیمی، لوله‌کشی کامل است.

با این حال، اگر لوله‌کشی مدرن در خانه خود دارید، ممکن است بتوانید فشار آب خود را با اطمینان از گرفتگی دستگاه‌های هواکش افزایش دهید که در طول زمان انجام می‌شود. همچنین، شیر ورودی آب خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی نیمه بسته نشده است. بهتر است برای این موضوع نیز از یک متخصص حرفه‌ای کمک بگیرید.

6. آب خیلی گرم یا خیلی سرد می‌شود

آیا دمای آب در پکیج گلدیران شما نامتناسب است؟ صرف نظر از این که ترموستات خود را چگونه تنظیم می‌کنید، آب خیلی گرم می‌شود یا به اندازه کافی گرم نمی‌شود؟ این نشانه این است که ترموستات پکیج گلدیران شما مشکل دارد. ممکن است لازم باشد ترموکوپل خود را تعویض یا تمیز کنید تا دوباره دما به درستی تنظیم شود. برای تعمیر پکیج گلدیران خود و رفع این مشکل نیز بهتر است با یک متخصص مجرب تماس بگیرید.

عیب یابی پکیج گلدیران

تا این بخش از مقاله سعی کردیم ابتدا با تجهیزات مهم پکیج گلدیران و سپس با مشکلات رایجی که ممکن است در این پکیج ها رخ دهد، آشنا شوید تا بتوانید درک درستی از پروسه تعمیر پکیج گلدیران داشته باشید. با همه این‌ها نکته‌ای که باید مد نظر قرار دهید این است تا زمانی که نتوانید به درستی پکیج گلدیران خود را عیب‌یابی کنید، ممکن است متعاقباً نتوانید آن را تعمیر کنید. البته کار عیب ‌یابی پکیج گلدیران کاری تخصصی است که نیاز به مهارت دارد و مرحله مهمی در فرآیند تعمیر پکیج گلدیران به شمار می‌رود. با این حال اگر تمایل دارید خودتان به تعمیر پکیج بپردازید تنها کافی است در ابتدا به نشانه‌ها توجه کنید.

مثلاً نشانه‌هایی چون آب گرم زنگ زده و بدبو، سروصدای عجیب، گرم نشدن آب، کاهش میزان آب گرم و غیره. همه این‌ها نشانه‌هایی هستند که به شما می‌گویند که باید برای تعمیر پکیج گلدیران خودتان را آماده کنید. در برابر این نشانه‌ها تنها کاری که باید بکنید چک کردن موارد مرتبط با آن نشانه است. برای مثال وقتی پکیج گلدیران شما دچار نشتی می‌شود بهتر است لوله ها را چک کنید یا به بررسی واشرها بپردازید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید. به همین ترتیب برای هر یک از نشانه‌ها نیاز به اقداماتی وجود دارد که توصیه می‌کنیم از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.

تعمیرات پکیج گلدیران مدل پایونیر

پکیج گلدیران مدل پایونیر یکی از مدل‌های پرطرفدار این برند است که با تمام کیفیت بی‌نظیری که دارد عملکرد گرم سازی آب مصرفی و ایجاد دمای مطلوب در ساختمان را به خوبی انجام می‌دهد. اما این مدل از پکیج گلدیران نیز گاهی به دلیل کار مداوم، عدم نصب صحیح و نگهداری نادرست دچار مشکلات می‌شود.

اگر شما نیز یک پکیج گلدیران مدل پایونیر در خانه‌تان دارید که نیاز به تعمیر دارد می‌توانید از تیم متخصص پارس پشتیبان در این زمینه کمک بگیرید. پارس پشتیبان دارنده نمایندگی پکیج های گلدیران در تهران است و در کمترین زمان به تعمیرات پکیج گلدیران مدل پایونیر شما خواهد پرداخت.

نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران

پارس پشتیبان به عنوان دارنده نمایندگی تعمیر پکیج گلدیران در تهران مفتخر به ارائه بهترین و تخصصی‌ترین خدمات تعمیر در این زمینه به مشتریان است. هیچ مشکلی در پکیج گلدیران پیدا نخواهید کرد که تعمیرکاران مجرب و متعهد پارس پشتیبان از عهده آن برنیایند؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در پکیج گلدیران خود تنها کافی است با تعمیرکاران متخصص و مجرب پارس پشتیبان تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با پارس پشتیبان می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • روش اول: تماس با یکی از شماره تلفن‌های پارس پشتیبان و درخواست پشتیبانی یا مشاوره
  • روش دوم: درخواست حضور کارشناس در محل با استفاده از پر کردن فرم مخصوص تعمیر لوازم خانگی. بعد از پر کردن این فرم، کارشناسان پارس پشتیبان بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت.

 

هزینه تعمیرات پکیج گلدیران

هزینه تعمیرات پکیج گلدیران

هزینه تعمیرات پکیج گلدیران شما متناسب با هزینه تعویض قطعات و میزان تعمیرات و زحمت لازم مشخص می‌شود. برای اطلاع درست و کامل از هزینه تعمیرات پکیج گلدیران تنها کافی است با مشاوران پارس پشتیبان تماس بگیرید تا به صورت شفاف از هزینه‌ها اطلاع یابید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تعمیرکار

اگر به دنبال این هستید که در تعمیر پکیج ناوین تا حدی خودکفا شوید، حتماً در این مقاله همراه ما باشید.

برند ناوین یکی از برندهای معروف و شناخته شده در رابطه با عرضه پکیج و آبگرمکن است. این برند بزرگ

ترین تولیدکننده پکیج در کره جنوبی بوده و تولیدات خود را به برترین کشورهای اروپایی صادر می‌کند.

ناوین از بزرگ‌ترین صادرکنندگان محصولات حرارتی-برودتی با بالاترین بازده و کمترین میزان مصرف انرژی و

تولید CO2 به شمار می‌رود. برای تعمیر پکیج ناوین خود باید بتوانید هرچه زودتر اقدام کنید تا هزینه تعمیر و

خسارات وارده بر آن را به حداقل برسانید. در صورت بروز هر مشکل در پکیج ناوین خود تنها کافی است با

تعمیرکاران متخصص و مجرب پارس پشتیبان تماس بگیرید.

تکنسین‌های پارس پشتیبان در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به تعمیر تخصصی پکیج در

تهران می‌پردازند. تا انتهای این مطلب با پارس پشتیبان همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره تعمیر پکیج ناوین بدانید به شما بگوییم.

نمایندگی تعمیر پکیج ناوین

اگر برای تعمیر پکیج ناوین خود به دنبال نمایندگی این برند در تهران هستید می‌توانید به پارس پشتیبان اعتماد کنید.

پارس پشتیبان دارای نمایندگی تعمیر پکیج ناوین است و بهترین خدمات را جهت برطرف نمودن مشکلات پکیج ناوین

شما ارائه خواهد داد. متخصصان پارس پشتیبان در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به سرویس پکیج ناوین شما خواهند

پرداخت. در صورت بروز هر مشکل در پکیج خود تنها کافی است با تعمیرکاران متخصص و مجرب پارس پشتیبان تماس

بگیرید. برای برقرای ارتباط با پارس پشتیبان می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • روش اول: تماس با یکی از شماره تلفن‌های پارس پشتیبان و درخواست پشتیبانی یا مشاوره
  • روش دوم: درخواست حضور کارشناس در محل با استفاده از پر کردن فرم مخصوص تعمیر لوازم خانگی. بعد از پر کردن
  • این فرم، کارشناسان پارس پشتیبان بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت.

آشنایی با قطعات مهم و کاربردی پکیج ناوین

برای تعمیر پکیج خود بهتر است با قطعات مهم آن آشنا شوید. در ادامه به معرفی هر یک از این قطعات و کاربردشان پرداخته شده است:

1. مشعل

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های پکیج ناوین، مشعل است. اینجاست که اختلاط هوا با منبع سوخت اتفاق می‌افتد و در نتیجه

احتراق ایجاد می‌شود که گرمای لازم برای گرم کردن سیال را فراهم می‌کند.

2. محفظه احتراق

همانطور که از نام آن پیداست، محفظه احتراق بخشی از پکیج است که در آن ترکیب سوخت یا هوا می‌سوزد. به همین

دلیل محفظه احتراق معمولاً چدنی است و دمای داخل آن تا چند صد درجه افزایش می‌یابد. این فرآیند معمولاً در مدت زمان بسیار کوتاهی رخ می‌دهد.

3. مبدل حرارتی

مبدل حرارتی جزئی از پکیج است که اجازه می‌دهد گرما بین دو سیال یا ماده، معمولاً آب و گاز، مبادله شود، بدون این که مواد

با هم مخلوط شوند. مبدل حرارتی پکیج به گرمای مشعل اجازه می‌دهد تا آب سیستم را گرم کند. وظیفه مبدل حرارتی انتقال

حرارت از مشعل به آب بدون تماس مستقیم با آب است.

4. کواستات

کواستات ها اجزایی در پکیج هستند که وظیفه دارند سیگنال مناسب را در مورد زمان توقف یا شروع فرآیند به مشعل ارسال

کنند. آنها زمان مناسب را براساس دمای سیال در پکیج می‌دانند.

5. شیر جریان برگشتی

شیر جریان برگشتی به عنوان یک واحد ایمنی عمل می‌کند و اجازه می‌دهد تا سیال فقط در یک جهت جریان یابد.

6. پمپ‌های سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور جزئی است که آب گرم را از طریق خطوط تغذیه به رادیاتورها یا سایر خطوط توزیع خارج می‌کند.

7. کنترل‌ها

کنترل‌های پکیج به کاربر اجازه می‌دهد دمای آب، مخلوط‌های تأمین هوا و سوخت، فشار داخلی و احتراق را تنظیم کند.

8. هواگیر یا کندانسور

هواگیر دستگاهی است که اکسیژن و سایر گازهای محلول را از مایعات خارج می‌کند. در همین حال، کندانسور یک مبدل حرارتی

است که گرمای نهان را از پمپ خارج می‌کند تا متراکم شده و دوباره به دیگ پمپ شود.

9. مخزن انبساط

این مخزن کوچک وظیفه محافظت از پکیج در برابر فشار بیش از حد را بر عهده دارد و ایمنی آن را در طول فرآیند تضمین می‌کند.

10. خطوط تأمین

پکیج ها از لوله‌کشی برای رساندن آب گرم یا بخار به نقاط توزیع استفاده می‌کنند و خطوط تأمین لوله‌هایی هستند که آب گرم یا بخار را به توزیع‌کننده می‌رسانند.

11. خطوط بازگشت

هنگامی که آب سرد می‌شود و حالت را به آب تغییر می‌دهد، خطوط برگشت این آب را برای گرم شدن مجدد به پکیج برمی گرداند.

خطوط برگشت وظیفه دارند سیال خنک شده یا بخار خنک شده (که حالت آن را به حالت مایع خود برمی گرداند) به دیگ را برگردانند تا دوباره گرم شود.

12. سوپرهیتر

سوپرهیتر جزء جدایی ناپذیر پکیج است. سوپرهیتر در مسیر گازهای دودکش داغ از کوره قرار می‌گیرد. گرمای بازیابی شده از

گازهای دودکش در بخار قبل از ورود به توربین استفاده می‌شود. هدف اصلی سوپرهیتر افزایش دمای بخار اشباع بدون افزایش فشار آن است.

مشکلات رایج در پکیج های ناوین 

اگر پکیج ناوین شما با مشکلاتی مواجه شده، لازم نیست نگران باشید. ناوین به عنوان یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار، محصولات خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که سال‌ها دوام بیاورند. اما با همه این‌ها پکیج های ناوین نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که نیاز به تعمیر دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل برای تعمیر پکیج ناوین خود می‌توانید از کمک تعمیرکاران مجرب پارس پشتیبان بهره گیرید. در این بخش با ما همراه باشید تا با مشکلات رایج در پکیج های ناوین آشنا شوید و بتوانید به موقع برای تعمیر آن‌ها اقدام نمایید.

1. نشت آب از بالای پکیج ناوین

اگر فکر می‌کنید از بالای پکیج ناوین خود نشتی دارید، می‌تواند یکی از معدود مشکلات در این پکیج باشد. در این مورد ممکن است لوله‌های ورودی سرد یا خروجی گرم شل شده باشند، شیر T&P ممکن است از کار افتاده باشد یا شیر ورودی ممکن است نشتی داشته باشد. همه این‌ها به راحتی رفع می‌شوند. اگر با رسیدگی به این موارد همچنان مشکل سر جای خود باقی بود با یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر پکیج ناوین خود تماس بگیرید.

2. نشت آب از پایین پکیج ناوین

مشکل پکیج ناوین که از پایین نشتی دارد معمولاً به دلیل تراکم، نشتی واشر عنصر گرمایش الکتریکی یا خروج مقدار کمی آب از طریق لوله سرریز است؛ زیرا دریچه T&P برای آزاد کردن فشار اضافی در مخزن باز می‌شود. در برخی موارد، مخزن واقعی نشتی دارد و تنها راه حل تعویض مخزن پکیج است. در رابطه با این مشکل بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

3. عدم وجود آب گرم در لوله‌ها

آب در پکیج ناوین توسط دو عنصر گرمایش (در بیشتر موارد) گرم می‌شود. شایع‌ترین دلیل عدم وجود آب گرم، قطع کننده مدار است و ابتدا باید جعبه قطع کننده را بررسی کنید. اگر این موضوع دلیل نبود آب گرم نباشد، ممکن است عناصر گرمایشی خراب شده باشند و نیاز به تعویض داشته باشند. همچنین ممکن است مشکل از کلید محدود یا تنظیم مجدد ترموستات باشد یا ممکن است به دلیل داغ بودن آب به سادگی خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. برای تعمیر پکیج ناوین خود در این مسئله خاص با یک متخصص حرفه‌ای تماس بگیرید.

4. آب به اندازه کافی گرم نمی‌شود

نداشتن آبی که به اندازه کافی کافی گرم باشد به احتمال زیاد به دلیل مشکل ترموستات است. راه حل این مشکل ممکن است به سادگی تنظیم دمای آب مورد نظر روی ترموستات برای عنصر گرمایش خاص باشد. در مدل‌های الکتریکی پکیج ناوین، ترموستات معمولاً در پشت یک پانل دسترسی در کنار مخزن و یک لایه عایق پنهان می‌شود.

در طول ماه‌های سرد زمستان، ممکن است لازم باشد دمای ترموستات را کمی افزایش دهید زیرا آب گرم از طریق لوله‌های سردتر با عبور از لوله‌کشی خانه‌‌تان سریع‌تر خنک می‌شود. سایر دلایل احتمالی برای نداشتن آب گرم کافی عبارتند از:

  • ترموستات معیوب
  • المنت معیوب
  • سیم‌کشی شل
  • مخزن پکیج که برای نیازهای شما بسیار کوچک است.

برای رفع هر یک از مشکلات بالا لازم است که از تخصص یک تعمیرکار حرفه‌ای بهره گیرید.

5. آب خیلی داغ است

باز هم دلیل این مشکل، احتمالاً مربوط به ترموستات پکیج ناوین است که در آن دما خیلی بالا تنظیم شده است. به سادگی به ترموستات دسترسی پیدا کرده و در صورت نیاز آن را مجدداً تنظیم کنید. این کار ممکن است هنگام انتقال از فصل سرد به گرم نیز مورد نیاز باشد. اگر نمی‌توانید دمای آب را به اندازه کافی پایین بیاورید، ممکن است لازم باشد ترموستات خود را تعویض کنید یا ممکن است نوعی مشکل سیم‌کشی وجود داشته باشد. توصیه می‌شود در این صورت برای تعمیر پکیج ناوین خود با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید.

6. دوباره گرم شدن آب خیلی زمان می‌برد

این یکی از معایب پکیج های ناوین است. به طور متوسط، زمان بازیابی (زمان لازم برای گرم کردن مجدد کل منبع آب) ممکن است در این پکیج ها زیاد باشد. مدت زمانی که طول می‌کشد تا آب گرم شود می‌تواند بین مدل‌های مختلف کمی متفاوت باشد. مدل‌های جدیدتر معمولاً بهتر هستند.

اگر بازیابی آب گرم بیشتر از حد معمول طول بکشد، ممکن است مشکلی در عناصر گرمایش (از جمله رسوب روی آنها) یا ترموستات وجود داشته باشد و ممکن است آن قطعات نیاز به تعویض داشته باشند. برای حل این مشکل و تعمیر پکیج ناوین خود از یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

7. فشار کم آب گرم

اغلب، کسانی که گزارش می‌دهند فشار آب گرم پایینی دارند، خانه قدیمی‌تری با لوله‌های گالوانیزه با قطر ۱/۲ اینچ داشته‌اند که به پکیج وارد و خارج می‌شود. از آنجایی که فشار آب به طور خودکار محدود می‌شود، تنها راه حل نصب لوله‌های مدرن 3/4 اینچی است که اجازه می‌دهد آب بیشتری از آن عبور کند. رسوبات، رسوبات کلسیم و زنگ در داخل لوله‌کشی یا هواکش سینک نیز ممکن است در کاهش فشار آب گرم نقش داشته باشند.

8. پکیج ناوین صداهای عجیبی تولید می‌کند

اگر صدای ترکیدن، خش خش، کوبیده شدن یا سایر صداهای عجیب و غریب از پکیج خود می‌شنوید، بیشتر به دلیل تجمع رسوب بر روی عناصر گرمایشی یا رسوب بیش از حد در کف مخزن است. سایر علل صداها عبارتند از نشتی، فشار بیش از حد داخل مخزن، یا لوله‌های پرسر و صدا به دلیل انبساط یا انقباض معمولی. هنگامی که پکیج شما صدا ایجاد می‌کند، اغلب بی‌ضرر است اما همیشه باید به دنبال آن باشید. اگر صداها ادامه داشت با یک تکنسین حرفه‌ای تماس بگیرید.

9.آب کثیف یا زنگ زده است

آب داغ زنگ زده اغلب نشانه خوردگی میله آند یا حتی خود مخزن است. اگر پکیج شما تعمیر نشود، به احتمال زیاد زمانی که خوردگی آنقدر جدی شد که مخزن نشت کند، نیاز به تعویض خواهد داشت. تعویض میله آند آسان است و می‌تواند سال‌ها به طول عمر پکیج ناوین شما اضافه کند. اگر آب زنگ زده نیست، اما کثیف یا تغییر رنگ داده است، ممکن است به دلیل تجمع رسوب روی عناصر گرمایشی باشد. رسوبی که راه خود را به خروجی آب گرم باز می‌کند. برای رفع این مشکلات و تعمیر پکیج ناوین خود از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

10. آب داغ بدبو

به احتمال زیاد آب داغ بدبو به دلیل وجود باکتری در مخزن است. خانه‌هایی که از آب چاه به عنوان منبع آب استفاده می‌کنند، بیشتر در معرض بوی بد آب هستند. شستشوی دوره‌ای مخزن پکیج ممکن است به طور موقت کمک کند، اما برای رفع بوی گوگرد یا تخم مرغ فاسد از آب گرم خود، احتمالاً باید میله اند آن را تعویض کنید. یک راه حل سریع نیز ممکن است افزایش دمای دماسنج به حدود 140 درجه برای از بین بردن باکتری‌های باقیمانده باشد.

عیب یابی پکیج ناوین

تا این بخش از مقاله با مشکلات رایجی که ممکن است در پکیج ناوین با آن ها مواجه شوید، آشنا شدید. بعد از آشنایی با این مشکلات بهتر است بدانید که چگونه به عیب یابی پکیج ناوین خود بپردازید. علاوه بر بسیاری از اجزای پیچیده در پکیج ناوین، مشکلات زیادی نیز در پکیج وجود دارد که باید منبع آن را تشخیص دهید. برای مثال اگر لوله‌های آب به درستی وصل نشود، ممکن است در هنگام نصب پکیج با مشکل مواجه شوید، یا متوجه شوید که به دلیل از کار افتادن مشعل نیاز به تعمیر پکیج ناوین خود دارید. در زیر کدهای مربوط به مهمترین ارورهای پکیج ناوین را آورده‌ایم تا بهتر بتوانید به عیب یابی پکیج ناوین خود بپردازید.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تعمیرکار

آخرین چیزی که وقتی با آن سبد لباس‌های کثیف به ماشین لباسشویی خود رفتید، انتظار داشتید، گودال‌های آب در همه جا وجود داشته باشد.

 

نشتی شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی معمولاً مقصر این آشفتگی است، اما آنها بسیار بیشتر از یک ناراحتی هستند. شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی شکسته می تواند باعث آسیب فاجعه بار به اموال شما و هزینه های گران قیمت تعمیر شود. تا زمانی که نشتی را رفع نکنید، آب همچنان به داخل خانه شما می ریزد. اگر در تعطیلات یا محل کار دور هستید، این می تواند به معنای سیل گسترده، صحبت های طولانی با نماینده بیمه خود و حتی ساخت و سازهای جدید به دلیل آسیب آب باشد!

برای عیب یابی ماشین لباسشویی اسنوا و سرویس ماشین لباسشویی با پارس پشتیبان تماس بگیرید.

 

بنابراین، مهم است که شلنگ ماشین لباسشویی نشتی را در اسرع وقت تعمیر کنید و به دنبال علائم پیری شلنگ خود باشید تا در وهله اول از شکستگی آن جلوگیری کنید.

علائم نشتی شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی شما

شما احتمالا متوجه خواهید شد که چه زمانی ماشین لباسشویی نشتی دارید. تمام آب را خواهید دید که از شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی در سراسر کف نشت می کند!

 

شیلنگ ها در نهایت فرسوده می شوند و فقط برای چند سال مفید هستند، بنابراین مهم است که هر چند ماه یکبار آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در آینده نشتی (و سیل) احتمالی ندارید. ترک خوردگی، ساییدگی یا هر آسیب دیگری خبر بدی برای شیلنگ ها است. اگر هر یک از این موارد را روی شیلنگ های خود مشاهده کردید، زمان تعویض آنها فرا رسیده است.

 

دلایل ماشین لباسشویی شما

شلنگ تخلیه نشتی دارد

شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی به چند دلیل می تواند یک وسیله مفید را به یک کابوس تبدیل کند که رایج ترین آنها عبارتند از:

 

شلنگ شما فرسوده شده است ...

شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی شما برای همیشه دوام نمی آورد. در واقع، آنها فقط پنج سال دوام می آورند تا اینکه نیاز به تعویض داشته باشند. حتی اگر شیلنگ شما هنوز در شرایط اولیه به نظر می رسد، ممکن است خرابی در بیرون مشهود نباشد تا زمانی که واقعا ترک بخورد.

 

اگر در حال حاضر شیلنگ‌های لاستیکی دارید، آن‌ها را برای گزینه‌های بافته شده فولادی جایگزین کنید. سبک‌های لاستیکی قدیمی‌تر نسبت به شیلنگ‌های بافته فولادی احتمال شکستگی بیشتری دارند. با نوشتن تاریخ نصب روی شلنگ، به خود کمک کنید آخرین باری را که شیلنگ های خود را تعویض کرده اید، به یاد بیاورید تا بتوانید در مسیر تعویض شیلنگ بمانید.

 

اتصال شلنگ ماشین لباسشویی نشتی دارد...

اگر اتصال شلنگ آب بین واشر و دیوار قطع شود، ممکن است نشت آب رخ دهد. شیلنگ می تواند به دلیل ارتعاشات مداوم چرخه ماشین لباسشویی شل شود. اگر مشکوک هستید که نشتی ماشین لباسشویی شما ناشی از شل بودن اتصال شلنگ است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شلنگ را سفت کنید.

 

یا واشرها آسیب دیده اند...

واشر یا مهر و موم نیز ممکن است فرسوده شده باشند. واشرها روی شلنگ پرکننده آب می‌نشینند و از خروج آب اطمینان می‌دهند. با این حال، زمان باعث می‌شود که شکل اصلی ماشین لباسشویی تغییر کند و آب از آن عبور کند و باعث نشتی شود، بنابراین تعویض واشرها زمانی که فرم خود را از دست می‌دهند بسیار مهم است. خوشبختانه، واشر و مهر و موم به راحتی قابل تعویض هستند و می توان آنها را در فروشگاه سخت افزار محلی خود خریداری کرد.

 

مراحل تعویض شلنگ ماشین لباسشویی

قبل از اینکه بتوانید شلنگ ماشین لباسشویی نشتی خود را تعمیر کنید، ابتدا باید بررسی کنید که منبع نشتی کدام شیلنگ است. در حالی که نشتی به شیلنگ های تخلیه و پر کردن رایج است، ماشین های لباسشویی انواع مختلفی از شیلنگ دارند، برخی خارجی و برخی داخلی.

 

ابتدا، نشتی اتصال شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی را با بررسی اتصالات پشت ماشین بررسی کنید. هر چیزی را که شل به نظر می رسد سفت کنید. اگر به نظر می رسد که هیچ یک از این شیلنگ های خارجی نشتی نداشته باشد، ممکن است مقصر با شیلنگ های داخلی دراز بکشد.

 

ماشین لباسشویی خود را از منبع برق جدا کنید و کابینت را باز کنید یا پنل دسترسی را از پشت باز کنید. داخل واشر حاوی شلنگ‌های داخلی زیادی است، بنابراین مطمئن شوید که هر کدام را برای هر گونه آسیبی که می‌تواند باعث نشتی شود بررسی کنید. چشمان خود را برای سرنخ هایی مانند رسوبات کلسیم یا زنگ نگه دارید.

 

اگر شیلنگ آسیب دیده پیدا کردید، باید آن را تعویض کنید. هر چند نگران نباشید - این در واقع یک فرآیند بسیار سریع است! این مراحل را برای تعویض شلنگ خارجی ماشین لباسشویی دنبال کنید تا در کمترین زمان یک ماشین لباسشویی بدون نشتی داشته باشید.

 

مرحله 1

مواد خود را جمع آوری کنید، از جمله یک سطل، انبردست لغزنده، و (البته) شلنگ جایگزین. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، ماشین لباسشویی خود را از منبع برق آن جدا کرده و شیر آب سرد و گرم را ببندید.

 

گام 2

هر شیلنگ خارجی از جمله شیلنگ تامین آب را از ماشین لباسشویی جدا کنید. از سطل برای جلوگیری از ریختن آب استفاده کنید.

 

مرحله 3

شلنگ های جدید خود را دوباره به دستگاه وصل کنید. به یاد داشته باشید که شلنگ آب سرد را با اتصال آب سرد و شیلنگ آب گرم را با اتصال آب گرم مطابقت دهید.

 

مرحله 4

سر دیگر شیلنگ ها را به منبع آب پیچ کنید، دوباره شیلنگ آب سرد را با اتصال آب سرد و شیلنگ آب گرم را با اتصال آب گرم مطابقت دهید.

 

مرحله 5

پس از اتصال شیلنگ ها، دریچه های آب را دوباره روشن کنید و نشتی را تست کنید.

 

چه زمانی با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید

مانند هر مشکل لوله کشی خانه، مهم است که محدودیت های خود را به عنوان یک صاحب خانه بدانید. اگر بخواهید شلنگ ماشین لباسشویی نشتی خود را با ابزارهای اشتباه تعمیر کنید، واقعاً می تواند مشکل را بدتر کند!

 

اگر شیلنگ های خارجی شما همچنان نشت می کند، یا اگر نشتی داخلی است و رفع آن برای شما دشوار است، باید به متخصصان مجرب لوله کشی مانند فاضلاب و تخلیه سریع مراجعه کنید. ما برای سال‌ها به صاحبان خانه‌ها در منطقه ساکرامنتو کمک می‌کنیم تا ماشین‌های لباس‌شویی خود را به خوبی کار کنند. همین امروز با ما تماس بگیرید و ما می توانیم شروع به بازگرداندن لوله کشی خانه شما به حالت کار کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()